Enkelbandjes

Zodra de zon schijnt en de teenslippers aan gaan, begint voor mij het enkelbandjesseizoen. Ik vind dat je een enkelbandje de hele zomer moet kunnen dragen. Dus ook als je gaat zwemmen, op het strand loopt, je insmeert met zonnebrand en na een heerlijke dag vol zon gaat douchen en slapen. Daarom gebruik ik voor de enkelbandjes alleen kraaltjes die heel veel kunnen hebben, draad dat sterk blijft en Stainless Steel dat niet verkleurt. Laat die lange zomer maar komen!  

One size fits all?

Het lastigste zit 'em bij enkelbandjes in de sluiting. Bij mijn armbandjes werk ik met een schuifknoop, waardoor het bijna altijd past. Doe je dat bij een enkelbandje, dan wordt het bandje heel groot. De hele voet moet er dan immers door en daardoor krijg je lange touwtjes die over de grond slepen. Ik heb daarom iets anders bedacht voor de sluiting: een Stainless Steel bolletje dat je door een lusje doet, waardoor het hartstikke stevig blijft zitten en er niks hinderlijk langs je voet bungelt. Het enige nadeel is dat het enkelbandje daardoor niet verstelbaar is. Daarom maak ik ze in drie maten: S (21-22 cm), M (22-23 cm) en L (23-24 cm). Voor elke enkel wat wils!

Kleurvast en zomerproof

Mijn enkelbandjes zijn gemaakt van kleurvaste Miyuki glaskraaltjes. Je kunt de enkelbandjes heel mooi combineren met mijn andere sieraden, want daarvoor gebruik ik dezelfde kraaltjes. De enkelbandjes sluiten met een goudkleurig bolletje en natuurlijk hangt het IEN-labeltje er ook aan.

8 euro

Handgemaakt

...met heel veel liefde

Zomers

...door de felle kleurtjes

Duurzaam

...door de allerbeste materialen

Blijmakend

...gewoon door hoe ze zijn!